Handelsbetingelser

Du bedes venligst læse dem grundigt inden bestilling. Hvis du har spørgsmål eller kommentarer hertil, er du velkommen til at kontakte os på e-mail: info@denperfekteballon.dk

GENERELLE OPLYSNINGER

Den Perfekte Plan og Ballon
Bredgade 71
1260 København K
CVR nr.: 40718583
Telefon: 2872 7467
E-mail: info@denperfekteballon.dk 

ODREBEKRÆFTELSE

Når du har valgt, hvilken ballonhilsen du ønsker at sende og har gennemført din ordre, vil du efterfølgende modtage en automatisk genereret ordrebekræftelse. Der gøres opmærksom på, at det kun er en bekræftelse på, at Den Perfekte Ballon har modtaget ordren. Ordrebekræftelse er ikke bindenden for virksomheden, Den Perfekte Ballon, da vi som virksomhed har behov for tjekke overens med vores lager og sikre, at vi kan levere den ønsket ballonhilsen.

Når Den Perfekte Ballon har godkendt ordren og ballonhilsen er afsendt, vil du modtage en endelig kvittering for køb af din ballonhilsen samt oplysninger om forsendelse.

PRISER OG BETALING

Alle priser er oplyst i DKK, Danske kroner og inkl. moms. Prisen på den valgte ballon hilsen bliver fastlåst på bestillingsdagen.

Der tages forbehold for åbenlyse fejl i prissætningen på virksomhedens hjemmeside, www.denperfekteballon.dk

 Den Perfekte Ballon modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, og MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når din ballonhilsen afsendes.

Den Perfekte Ballon bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

LEVERING OG FRAGTOMKOSTNINGER

Medmindre du opfylder kravene for fragtfri levering, skal du betale fragt for levering af din ballon hilsen.

  • Fragtprisen er 49 DKK inkl. moms.

Den Perfekte Ballon tilstræber at afsende ordre indgået inden kl. 14 samme dag, ordre herefter sendes næstfølgende hverdag.

Alle ballonhilsner sendes med postnord, som leverer til privatadresse indenfor 1-3 dage (mandag til fredag) efter afsendelse fra vores lager. Såfremt du ønsker din ballonhilsen leveret en lørdag eller søndag, afsender vi den om torsdagen, så den kan nå at være fremme til weekenden. Oftest leveres den allerede om fredagen, men vi sørger for at der står ude på pakken, at den først må åbnes på den ønskede leveringsdato. 

Vi leverer til brofaster øer i Danmark. Hvis der ønskes at sende en ballon hilsen til ikke brofaste øer, bedes du venligst kontakte Den Perfekte Ballon på tlf. +45 28727467 eller e-mail: info@denpefekteballon.dk

Når får din ballonhilsen, er det VIGTIGT at papkassen/emballagen ikke er beskadiget eller har buler. Hvis du er i tvivl om ballonhilsen har taget skade, skal du åbne pakken, og tjekke om ballonhilsen er beskadiget. Hvis dette er tilfældet, bedes du straks kontakte os (senest 2 dage efter leveringsdato). Du må meget gerne tage et billede af ballonhilsen i emballagen og sende til os på e-mail: info@denperfekteballon.dk

Den Perfekte Ballon tager forbehold for levering af ballonhilsner, som er udsolgt. Hvis en ballonhilsen er udsolgt, vil du få besked fra os indenfor 24 timer. 

FORTRYDELSESRET

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@denperfekteballon.dk. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Ønsker du at sende varen retur til os, skal du udfylde den vedlagte Returseddel og sende varen til:

Den Perfekte Ballon
Att. Sabine Qvist
Bredgade 71, 3. tv
1260 København K

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Hvis du fortryder dit køb, vil du blive tilbagebetalt til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet medmindre du har bedt om andet. Tilbagebetalingen kan være op til 14 dage undervejs. Bemærk at tilbagebetalingen kan tilbageholdes indtil vi har modtaget dokumentation på, at pakken er afsendt.

RETURNERING

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen i pakken.

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav, ligesom du skal sikre dig at sende ballonhilsen retur med omdeling. Vi afhenter ikke returpakker i pakkeshops. Hvis du har sendt uden omdeling, vil du få sendt pakken tilbage igen.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Senest 7 dage efter vi har modtaget returpakken, vil du få tilbagebetalt varens fulde beløb. Tilbagebetalingen vil ske til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet medmindre du har bedt om andet.

REKLAMATIONSRET

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen.

Den Perfekte Ballon vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

Ved returnering:

Rettes henvendelse til:

Den Perfekte Ballon
Att. Sabine Qvist
Bredgade 71, 3. tv
1260 København K

Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.

KLAGEMULIGHEDER – OVERSIGT OG LINKS

Hvis du har en klage over dit køb hos Den Perfekte Ballon, bedes du rette henvendelse til: info@denperfekteballon.dk

Hvis det ikke lykkedes at finde en løsning, kan du sende din klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: info@denperfekteballon.dk

VIRKSOMHEDENS OPLYSNINGER:

Virksomhedens juridiske navn: Den Perfekte Plan og Ballon
Virksomhedens kaldenavn: Den Perfekte Ballon
CVR-nummer: 40718583
Etableringsår: 2019
Adresse: Bredgade 71, 3. tv. 1260 København K
Telefonnummer: +45 28727467
Telefontid: Alle dage kl. 10 – 22
E- mailadresse: info@denperfekteballon.dk
Hjemmeside: www.denperfekteballon.dk